S cílem usnadnit uživatelům používání našich webových stránek využíváme cookies. Používáním našich webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookies.
cz sk

info@perfektnitapety.cz

00421 908 238 059

(po-pá 08:30 - 16:30)

 

 

Možnosti platby

 

Možnosti platby v e-shopu Perfektní Tapety

 

 

Možnosti dopravy

 

Možnosti dopravy v e-shopu Perfektní Tapety




Nejčastější dotazy

V této sekci naleznete odpovědi na nejčastější dotazy.

 

Jaký druh zboží poskytujete na prodej?

Poskytujeme na prodej latexové, vliesové a samolepící fototapety, samolepící fólie na hladké povrchy jako jsou nábytek nebo sklo, dále samolepící fólie na dveře, magnetické fólie na ledničku, nálepky na zeď, dětské nálepky na zeď, nářadí na lepení jako jsou lepidla plastové stěrky atd. a látkové rolety s potiskem.

 

Jsou všechny produkty nové?

Samozřejmě, většina zboží je vyráběna na objednávku a tedy produkty jsou nové.

 

Jaké materiály používáte na výrobu vašich produktů?

Používáme pouze odolné vysoce kvalitní a ekologické materiály.

 

Co znamená, že jsou fototapety latexové, vliesové nebo samolepící? Jaký je mezi nimi rozdíl?

Rozdíly mezi latexovými, vliesovými a samolepicími fototapetami najdete více popsány >>> ZDE.

 

Jsou fototapety připravené k zavěšení na zeď? Obsahuje balení i lepidlo?

Samozřejmě, ke latexovým a vliesovým fototapetám přibalujeme i lepidlo ZDARMA.

 

Vypadají produkty stejně i ve skutečnosti jako na obrázcích v e-shopu?

Produkty vypadají ve skutečnosti skoro identicky jako na obrázcích v e-shopu. Mohou se trošku lišit barvami, což může být způsobeno nastavením barev na monitoru.

 

Je třeba se u vás před nákupem zaregistrovat?

Ne, u nás není třeba se před nákupem zaregistrovat. Chceme však upozornit na to, že po registraci se stáváte automaticky členy věrnostního systému a při nákupu můžete získat body, které si můžete později uplatnit při dalších objednávkách. Více informací o věrnostním systému najdete >>> ZDE.

 

Jaké jsou u vás možnosti platby?

U nás se dá platit bezhotovostně platbou předem převodem / vkladem na účet a předem platební kartou nebo v hotovosti při převzetí - dobírkou.

 

Jaké jsou u vás možnosti dopravy?

Objednávky odesíláme Českou poštou a kurýrem GLS.

Česká pošta - Balík do ruky

- Odesíláme do 7-10 pracovních dnů.


Česká pošta - Balík na poštu

- Odesíláme do 7-10 pracovních dnů.


Kurýr GLS

- Odesíláme do 7-10 pracovních dnů.

 

Doprava ZDARMA při nákupu nad 700 Kč

 

Poskytujete i možnost osobního odběru?

Osobní odběr bohužel není možný. Neprovozujeme kamennou prodejnu.

 

Jak rychle vybavujete objednávky?

Objednávka bývá většinou vyřízena do 24 hodin a odeslána do 7-10 pracovních dnů.

 

Proč trvá doručení až 7-10 pracovních dnů?

Delší dodací doba v našem e-shopu je způsobena tím, že naše produkty jsou vyráběny na zakázku až po přijetí objednávky. V nabídce máme více než 24 000 produktů, a proto je obtížné držet všechny skladem. Výhoda výroby na zakázku je taková, že produkty nejsou zaprášené, pomačkané nebo jinak poškozené skladováním. A i díky tomu jsou barvy pestré a syté.

 

Jaká je záruční doba produktů, které nabízíte ve vašem e-shopu?

Záruční doba našich produktů je podle § 620 občanského zákoníku určená na 24 měsíců.

 

Jak mám postupovat, pokud chci zboží reklamovat?

Pokud chcete zboží reklamovat je třeba, abyste přešli do sekce "Reklamace zboží" a postupovali podle uvedených pokynů. Pokud si nebudete něčím jisti nebo budete mít nějaké otázky ohledně reklamace, můžete nás kontaktovat e-mailem na info@perfektnitapety.cz nebo telefonicky na číslech 00421 908 238 059 / 00421 949 581 135 a my vás obeznámíme s dalším postupem reklamace.

 

Když se mi zboží nelíbí nebo mi nesedne rozměrem či barvou, mohu ho vrátit?

Samozřejmě, kupující ve smyslu § 7 a násl. zákona č. 102/2014 Z.z. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory o a změně některých zákonů, můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od přijetí. Zboží musí být zasláno zpět tak, aby se během přepravy nepoškodilo a tím neznehodnotilo, tj. zabalené v obalu, ve kterém vám bylo dodáno i s kopií faktury. Zboží nesmí mít žádné známky používání i poškození. Platbu vám vrátíme do 14 dnů ode dne, kdy nám bude zboží doručeno na naši adresu. Celý postup najdete v sekci "Vrácení zboží".

 

Yzc3M2E