S cílem usnadnit uživatelům používání našich webových stránek využíváme cookies. Používáním našich webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookies.
cz sk

info@perfektnitapety.cz

00421 908 238 059

(po-pá 08:30 - 16:30)

 

 

Možnosti platby

 

Možnosti platby v e-shopu Perfektní Tapety

 

 

Možnosti dopravy

 

Možnosti dopravy v e-shopu Perfektní Tapety




Reklamace

 

Obecně, pokud v záručních listech není uvedeno jinak, je záruční doba pro plnění spotřebitelských smluv podle zákona stanovena na minimálně 24 měsíců. Pokud je zboží poškozené, případně pokud došlo k poškození v průběhu těchto dvou let od převzetí zásilky, můžete zboží reklamovat.

Postup na reklamaci:

Stáhněte si formulář na reklamaci a vyplňte jej. Vyplněný formuláře spolu s kopií daňového dokladu a se zbožím bezpečně zabalte, odešlete na naši adresu a kontaktujte nás.

 

POZOR!

- Reklamace je uznávaná výhradně při dodání kompletního zboží. Fototapety, nálepky a samolepící fólie strženy ze zdi nebo jiného podkladu se už reklamovat nedají.

- Zboží musí být následně zabaleno tak, aby se při přepravě více nepoškodilo!

- Zboží neposílejte na dobírku! Zboží odeslané na dobírku nepřijímáme a vracíme zpět!

 

Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu na info@perfektnitapety.cz nebo telefonicky na 00421 908 238 059 a my vás podrobněji obeznámíme s celým postupem.

 

Zboží zašlete na adresu pro příjem balíků:

Balkys Trade, s.r.o.

Ribníky IV 738

760 01 Zlín

 

Doporučujeme: Pro rychlejší vrácení peněz za vaši vrácenou objednávku doporučujeme společně se zbožím zaslat také doklad potvrzující koupi zboží (faktura) a vyplněný formulář na vrácení zboží.

Stažení formuláře na vrácení zboží e-shopu Perfektní Obrazy Stáhnout
formulář
pro vrácení
zboží

 

NGZjZjA0N